Meet&Play 1

Promotie van Meet & Play

Wist je dat er in totaal al 360.000 boekingen zijn gedaan via Meet & Play? En dat meer dan 200.000 spelers op een tennis- en/of padelbaan hebben gestaan? Meet & Play zorgt dus voor de landelijke promotie van jouw aanbod, zodat nieuwe spelers de weg naar jouw club vinden. Maar hoe maak je er voor jouw club ook een succes van? En hoe kan je de promotie van jouw clubaanbod op Meet & Play het beste aanpakken? 

Promotie door de club 

Als aanbieder promoot je je eigen aanbod. Hiervoor kun je gebruik maken van de promotiemiddelen tennis of de promotiemiddelen padel. Gebruik ook het document met handige tips.

   

   

Het aanbod van banen en activiteiten van jouw club wordt zichtbaar op een 'eigen pagina' in de app en op meetandplay.nl waar met een QR-code naar verwezen kan worden op eigen flyers of posters.

De meeste boekingen worden gedaan via de website van clubs zelf. Zorg dat je dus in ieder geval op de homepage van jouw website een widget plaatst. Dit is een afbeelding die direct doorlinkt naar jouw aanbod op Meet & Play. 

Naast dat je de widget plaatst op je eigen website kan je deze widget in overleg wellicht ook plaatsen op de website van de partners/sponsors van de club of eventueel een nabij gelegen vakantiepark, waar je een goede samenwerking mee hebt. 

Promotie door de KNLTB 

De KNLTB ondersteunt alle Meet & Play aanbieders (verenigingen en centra) bij de promotie van hun clubaanbod door middel van regionale social media en Google campagnes met als doel zoveel mogelijk spelers naar jouw club te krijgen.