KNLTB lanceert nieuwe huisstijl en nieuw logo!

Tijdens het tweede KNLTB Jaarcongres heeft de KNLTB de nieuwe huisstijl en het nieuwe logo van de bond gepresenteerd.

De nieuwe krachtige KNLTB signatuur zal vanaf 15 november gefaseerd worden ingevoerd. Met dank aan kledingsponsor Sjeng Sports zal het nieuwe logo met ingang van de wedstrijd van het Nederlands Fed Cupteam tegen Slowakije begin februari te zien zijn op de kleding van onze nationale teams.

Algemeen Directeur Erik Poel: “De KNLTB bevindt zich als organisatie in een groot veranderingstraject. De invoer van ons nieuwe logo is hier een klein, maar zeer zichtbaar onderdeel van. We hebben daarom kritisch gezocht naar een beeld dat onze ambities weerspiegelt: de KNLTB als hét kenniscentrum voor tennis in Nederland, hét startpunt voor iedereen die iets met tennis te maken heeft.” 

In onderstaand clipje -gemaakt door Creative Beards - wordt het veranderingstraject dat de KNLTB doormaakt weergegeven.

Helaas is het alleen mogelijk om vanuit Nederland een reactie te plaatsen.